Lisa Coachen Lindqvist

Tänkte bara skriva ett inlägg om våran stolte coach Lisa Lindqvist stolte var kanske fel ord för att hon har ett jävla temprament kan jag lova er.

nånting som lisa sa vid lunchen för någon dag sen

''asså tjejer, om ni inte tacklas kan jag fan lova er att ni blir bänkade. Om jag så ska bänka hela jävla laget och lämna in en w.o'' 


bara nånting av de 20 grejerna hon har hotat med.

kan tänka mig att morgondagen kommer se ut nånting i den här stilen



så, tjejer nu gör vi som hon säger... right?


Kommentarer
Postat av: coach carter

fan bara att lyda...

2009-02-27 @ 15:42:58
Postat av: Malin

hahahah rogge;)

2009-02-27 @ 15:44:47
URL: http://maalinerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0