må bra, må skit, gå vidare.

Emo inlägg...

Ibland blir jag så sjukt irriterad på mig själv. Varför känner jag såhär? har en anings blandade känslor som jag stänger inne hela dagarna. Sen kommer det som nu, den här natten fredag till lördag. man får en emotionell chock på nåt sätt, låter jättekonstigt och vet inte om det är jag eller om det är fler som mår såhär. Jag mår inte alls dåligt det gör jag inte. Jag mår ganska bra, har mycket att se fram emot nu. Dom närmaste veckorna. Det har jag!. Men jag mår konstigt. Vet inte hur jag ska förklara så att ni ska fatta men antingen fastnar man för någon eller så gör man inte det, och när man har gjort det blir det jävligt svårt att släppa den personen. Men så var det inte i det här fallet. Utan nu är det bara konstigt. Jag har gått vidare, tror jag.

Alldeles personligt för bloggen egentligen.

Men vad ska jag göra? vem ska jag prata med. Så att den förstår det kommer inte göra saken bättre. Jag vet inte ens vad jag vill längre, Jag vill bara spola tillbaka tiden och få allting gjort = ogjort eller allting jag inte har gjort =gjort. Jag ångrar ingenting. Men jag vill se hur det kunde ha slutat bättre. På ett annat sätt.

Önskar att allting var som förut, nu är allting bara ytligt och vi är ''vänner'', ytlig vänskap är en sak jag helst är utan. Men det är bättre än ingenting. We need to talk, finns alltid där för dig, nånting som påminner?.. Föralltid är föralltid annars kan man lika gärna skippa att säga det. Menar inte att allting hänger på dig men allting hänger inte på mig heller.

Ha en bra alla ♥ dag alla andra, min ska spenderas med 5 stycken underbara brudar. Kommer nog bli helt okej. Vill inte vara ensam. Men vem vill det?

Nu ska jag och mitt jätteemotionella humör gå och lägga sig. För imorgon har jag basketmatch halv 9 men det blir inget av för jag har min första fotbollsträning med kents lag klockan halv 12. Utelöpning och fys? skulle gärna ha stått över. Men det går nog bra, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0