miamo

Senaste:

1. mening du sa: ''men han hade inte ens farit än''

2. personen du pratade med: mamma

3. du fick sms av: fanny

4. du kramade?: runa kanske?

5. kläder: jeans, tröja

6. bättre än igår: ingen aning

7. imorgon är det: fredag

8. planer: packa vä'skan till skolan

9. vill du: pengar som fan

10.Favorit nummer: 8

11. färg: svart,grå,blå

12. årstid: sommar



frågor och svar:

13. saknar du någon? det gör jag.

14. humör för tillfället: glad

15. det första du gjorde i morse: tittade på min väckarklocka

16. vad åt du sist?: middag

17. vad irriterar du dig på? sura personer
19. vem tänker du på? en gullegris :)

20. tror du att personen tänker på dig med? tror inte de :)

21. vart reste du sist? egypten

22. vad gjorde du igår kväll?: tränade innebandy

23. liknar du din mamma eller pappa?: mamma

24. ler du ofta?: varje dag

25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): kärlek

26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? har aldrig hänt men om det gör jag lovar jag att önska.

27. i vems säng sov du i natt? min

28. vilken färg har din tröja/Linne? : blå

29. har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? jadå

30. har du någonsin gråtit dig till sömns? : jaa..
31. gråter du när du skadar dig?:



lycka:

32. är du en glad person?: hehe ja

33. vad gör dig glad? : mina vänner<3

34. önskar du att du var lyckligare? ibland :) har det rätt bra endå:)

37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? faktiskt :)

38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? japp

39. har du en flick/pojkvän? nej verkligen inte (U) haha

40. är du nöjd med det? nä är jag väl inte :)



hat :

41. vem hatar du verkligen?: några få

42. har du någonsin gjort en hat-lista?: haha JA!!! haha

43. är du en mobbare?: absolut inte.

44. har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: japp.

45. har du blivit sviken någon gång? för många gånger.

46. gillar du skolan?: nej!

48. värsta ämne?: franska& so

49. har du spytt i skolan nån gång?: nopp

50. är skolmaten god?: inte alls, har dock lärt mig att uppskatta=)



nu ska jag packa min väska sen hörs vi puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0