min hjärna är inställd på en & en endaste sak

:skrov, och det har den varit sen igår morse ungefär (sjukt men sant) men då är det ju dom här tre grejerna som gör det lite svårt

1. jag är pank
2. jag är pank
3. jag är pank

försökte idag på bussen hem komma på nåt annat själ att inte gå och köpa mat och då började jag tänka, det är 23 minus ute & långt till frasses (som anledningar att inte gå) men även om jag skulle hinna frysa njurarna av mig på vägen dit skulle det fortfarande vara värt det när man kom fram. så det  var ingen bra anledning så ingenting kunde stoppa mig förutom att jag är pank. Har inte en endaste krona kunde inte ens köpa en delliboll på skolan idag och det känns?......

deprimerande

en hel del mat snack idag men potatis/skink låda nånting föll mig då inte i smaken. ska nog byta undertext på min blogg

''emilia och hennes matvanor'' funderar starkt!

Nu ska jag försöka ta en powernap (lyckades inte så bra igår) sen äta hoppas vi ska äta god mat annars blir jag deprimerad livet ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0