mitt skavsår har varit på psyket!?

Det här är världens sämsta stad, jag lovar er. Ingenting händer.Eller jo ikväll är det pan! sist jag var på pan var ett jävla bra tag sen kan jag lova och jag ska inte dit igen=) röka-på-braller och 2 linnen 95ers disco (gud så cool jag lät) är faktiskt inget för mig :) inte längre, så den här kvällen ska runa komma till mig sen skulle vi ut, vi får se vars det bär. Hur som helst är det 17 minus och 20 meter snö överallt så det blir nog ingen lång färd. Pappa har varit ute och skottat nu sen klockan 3 eloge till han!

Och juste kolla vad linn sa till mig på msn...

- linnlundqvist säger:

asså jag har typ nått psyk skav sår det är som inte ett skavsår utom det är som en bränn skada typ som om nån kört med ett hjul och bromsa som att det blivit ett broms märke fattar du? jag skule förklara så du fattade!

fattar ni?

de gör inte jag men linn är söt iaf=]


linn och mössan ;) ;)


Kommentarer
Postat av: LINNNNNN

men det är ju lättare om du skulle se hur de såg ut förfan;)

2009-02-06 @ 17:04:07
Postat av: emma

nej jag har dom inte, men jag har provat dom... dom klämde överallt :P

2009-02-06 @ 18:13:25
URL: http://emmawikstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0