när snöstormen tar över..

Far man på stan och väntar in bättre tider (dvs SOMMAR) och det gjorde vi idag med att prova bikinis fanny köpte en till och med, världens snyggaste verkligen knallrosa och as snygg=D

sen hittade jag dom där skorna också, fast bruna men det fanns bara strl 40 och jag har stora fötter men inte så stora. Så det blev inge av, men om dom får in på hemsidan eller så vet jag ju att jag kan köpa  dom för dom var inte så osköna (faktiskt emma :]) Ikväll ska jag ut och kriga i snöstormen som är tillbaka fast inte så långt, först till Elina sen till maxi om vi orkar... förmodligen får jag med henne ;-)

Nu ska jag snart äta är hungrig och vi ska äta god mat idag så jag är nöjd=) ge mig bara lite stålar på kontot och varmare väder skulle jag må lite bättre :)

sen en grej till är det bara sjuuuukt hur många läsare jag hade igår ofta ni ens vill veta vad jag gör? aja det är iaf roligt och jag hoppas de fortsätter så ;)

ha en trevlig lörre för det ska förmodligen jag ha=) PUSS:)



tänk att få blötpussar av den där jycken

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Har du tagit bilderna själv? Ursöta ju!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-08 @ 14:19:20
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0