one night in town

Jag har insett att snö suger!!
Jag lyssnar på inget just nu men jag och fanny för ett tag sen så diggade vi till DEN!! hahaha!!
Jag pratar snabbt och mycket
Jag tycker om min nya mobil=]
Mina bästa vänner älskar jag över allt annat=)
Min första kyss är pinsam och nästan glömd ;)
Kärleken är nåt underbart om den är besvarad
Jag gillar att umgås& resa
Jag kommer alltid att försöka se det bästa i situationen
Jag är hemligt förälskad i säger jag är det ju ingen hemlis längre :$
När jag är glad skrattar & ler jag=)
När jag vaknar på morgonen tänker jag när jag kommer hem från skolan ska jag sova ihjäl mig
Innan jag går och lägger mig tänker jag varför är jag uppe såhär sent :(
Just nu tänker jag på morgondagens planer
Idag har jag gjort nationella,varit på ledarutbildning och powernapat i 3 timmar om de gills sen vari me fanny såklart=)
Inatt ska jag sova gott=)
Imorgon kommer jag gymma på förmiddan umgås på eftermiddan=)
Jag vill verkligen inte göra nån ledsen



sånt som händer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0