runa sjunger sensuellt sensuellllltttttt....

Jag är pinsamt dålig på innebandy, riktigt jävla pinsamt. WOHO kul att erkänna att man är sämst. Nej! Men de blir nog bra jag malin&runa som catwoman och massa andra superhjältar, hade faktiskt tänkt köra med lacktightsen igen=) bli nog bra ;-) nu äre bara att du införskaffar dig ett par malin ;-)

Iaf så gör jag inte mycket nu funderar på att gå och duscha sen äta nåt och sova eftersom vi har Svenska nationella imorgon (uppsatsen) tror faktiskt det kommer gå bra:) men man vet ju aldrig, sen efter den ska jag nog hem, känner mig jätte sjuk och kommer nog inte klara hela dagen =/ aja vi får se hur det blir. Som sagt, duschen väntar på mig=) puss hade:)

  

tror jag gillade att ta bilder på mig själv (gärna halva ansiktet) och de när jag gick i 7an. Pinsamt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0