satan

Den här dagen började ju bra.......

jag gick och la mig igår PEPPAD på sovmorgon, men så blev det ju inte. Vaknade klockan 9 och var helt vild i skallen, kom inte ens ihåg att jag hade gått och lagt mig. Sen kom jag på att va fan jag börjar ju 25 i 10. Så jag hade 15 minuter på mig att springa till bussen, och fixa mig äta frukost och allting.

Och det blev inget av!

Så jag siktade på kvart i bussen och slängde i mig frukost (inte en dålig en) nämnligen en semla, typ den godaste frullen jag ätit 2009, ska nog fortsätta i samma veva:-) Annars är jag på skolan nu och idag har vi flff = företagsamt levande för framtiden och då ska vi bygga eifeltornet i tandpetare. Roligt.. kan jag inte påstå men mycket skönare än vanliga lektioner.

Idag efter skolan blir det ivf gymmet sen ska jag hem och skriva ett författarporträtt om åke lundgren. KUL kan tyckas men håller inte med.

haaaaadeee :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0