skriv en lapp

Jaaaaddaa!!

tränat innebandy eller ''tränat''
hackat upp en dörr
ätit semlor


kan väl på nåt sätt säga att det är det där jag har gjort, mallan låg och sov så det blev bara jag runa & tre killar sen martin=D mitt lag vann då innebandyn och fotbollen fast handbollen gick sådär eller hur runa....... men jag tror biskopens buckla kommer bli hur rolig som helst :-)

Annars siktar vi mot helgen nu, jag joanna malin,runa&fanny sen kanske rebban=]ska vara i min lägenhet och äta pizza,se mello och trycka godis hela alla♥dag (kvällen) så det blir nog skit bra! Det är en himla överskattad dag fast endå mysig om man har någon att vara med men det har jag ju så det blir jättebra=)

Annars så ska jag nog börja spela fotboll igen, eller iaf träna. Fick frågan av kent att börja i deras lag och jag ska ge det en chans iaf, kan nog vara riktigt roligt för dom är verkligen bra=) så om det är några i kents lag som läser hojta till. Sen den 7-8 mars runa ska vi inte fara på vara-tyst-lägret ;-)? kanske lika bra att vi lär oss. Nu ska jag duscha bort mitt svettiga hår om man ens kan kalla det hår längre? kanske ska kalla det smöret eller nåt........mysigt...

haaaade :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0