sliten von sundberg

vi förlorade semin men vi var glada ändå. Inte
det suger att förlora, jag är fan den sämsta förloraren i detta universum. Och jag erkänner!! blir sur om man t.ex kör vem som trycker på stopknappen på bussen först, det kan förstöra min dag.

Aja det jag tänkte säga var att jag har sovit ungefär 0 timmar på 2 dygn nu och jag är trött sliten sur (dålig förlorare) och tänkte därför gå och hämta mammas godis sen lägga mig i sängen och se film vet inte vilken det blir kommer förmodligen somna men det funkar helt klart, orkar inte ens tvätta bort krigsränderna utan de får vara.

Imorn har jag träning men jag har sträckt mig i ryggen så det kan kent fetglömma tack och bock



sommaaaarr...


Kommentarer
Postat av: Jessica

"blir sur om man t.ex kör vem som trycker på stopknappen på bussen först, det kan förstöra min dag. "

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHA

2009-02-28 @ 12:31:00
URL: http://jesicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0