snabb

hej idag har jag fått igen 2 prov och dom gick över förväntan faktiskt! är lite stolt över mig själv att jag faktiskt inte är helt retarded i huvet när jag inte har pluggat. Har lite vett iaf! & det känns ju bra.

nu ska jag gå för det är innebandy med mallan&runa ikväll sen ska jag hem och käka semeltårta! har aldrig ätit det förr men det är som en gigantisk semla så vad kan gå fel? allt jag vill ha nu är helg och pengar, sen skulle jag må kanoners=D har insett nu att livet går fan vidare, vare sig man vill eller inte :-) Och alla hjärtansdag i helgen. WIHO kommer bli den bästa girls night only på länge skulle jag tro. hare herre dårre

min fras

och juste måste även påminna alla om att leta efter runa holmbergs börs! den är gone. hittelön såklarre




nån typ av update

börsen är nu återfunnen och kommer lämnas tillbaka till slarvmajan själv runa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0