söndag

Hej! Igår gick jag till elina i 20 minus och jag frös ihjäl fast när jag kom dit hade hasse (kocken) lagat  kyckling enchiladas eller hur det nu stavas och det satt gött i kistan ;-) sen så sa elinas lillasyster världens roligaste sak vid maten

elina:
när jag får min sminkning på MUS HAHA (make up store) så ska jag typ ta en överdriven så man lär sig och sminka sig typ till fest och så.

marielle: jaha, å du elina får man ha sånna där ös-lögon-hamstrar?

HAHA OCH jag har typ inte skrattat så mycket på länge, det hon menade var iaf lösögonfransar men det var sjukt kul när hon berättade det iaf. Sen efter det gick jag och elina på maxi (yes jag fick med henne) sen for vi till lisa där rebecca också va sen kom johanna lindmark också, vi gjorde inte så mycket eller rebban och lisa gick ut och följde efter lisas katt (leo) sen satt vi inne och såg scrubs typ resten av kvällen. Men det var soft=)

Idag har jag inte så mycket förän vid ett då for jag och elina och djura på gymmet i en timme & 40 minuter blev bara övervåningen idag har nåt virus i halsen eller nånting så det blir vårdcentralen till veckan, ikväll ska jag runa&malin och sy kläder på kyrkan fråga inte ens varför.....

hade puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0