STORM

Nu är jag hemma.... hade feber imorse men jag for iaf tänkte att det skulle kännas jävligt ovärt att missa nationella för det så jag krigade mig fram i snöstormen och skrev en novell :) tror det blir ganska bra faktiskt, den handlade om en kille som kände att hans mamma alltid tog hennes kille i första hand så han blev less och bjöd hem några kompisar när han var tvungen att vara hemma och dom lanade och allt sen skulle dom fara och kolla vad en tönt som dom visste vem det var gjorde (typ mobba han skulle dom göra) och då såg dom på när han blev misshandlad av hans pappa som även slog hans mamma och allt sååå dee blev nog bra, 6 sidor på kladden och 8 renskrivning hur gick det till? ;-) Aja nu ska jag lägga mig i sängen och sova tror jag är så sjukt slut och trött och sjuk och allt.... sen har vi konfaledarutbildning ikväll och jag ska gå i stormen? man ser ju inte ens vägen........

hadee:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0