SVAREN!!!

här kommer svaren från ''frågestunden'' blev en hel del faktiskt good job!




Postat av: gud

5 bloggar du läser?
vem är snyggast av dina kompisar?


svar: 5 bloggar hmm...

runas blogg
lisas blogg
malins blogg
skellefteatjejer
& typ kenza ;P


snyggast av mina kompisar? jag har bara snygga kompisar ju!

2009-02-17 @ 17:06:49 Postat av: kajsa-helen

Hejsan! jo jag undrar bara vart har du köpt din mascara?


svar: nämen hej! Jaduuu lindex tror jag det var :-)

2009-02-17 @ 17:26:07 Postat av: stina

Jomen tjenare! Har bara några frågor här till dig
vad heter du i andranamn?
vilka är dina snyggaste skor?(lägg upp bild)))
vad heter din katt och hur långa håstrån har han?
vilken är din favoritfrukt?
kramis


svar:
Frida heter jag i andranamn, mina snyggaste skooor.. hm dom blivande från h&m kanske? annars är det nog mina gladiatorsandaler från förra sommaren.
hur långa hårstrån min katt har? haha,han heter iaf CHIVAS eller chivve. dom är ganska långa... och precis överallt!
favoritfrukt vet inte riktigt, typ melon på sommarn=)


2009-02-17 @ 17:31:08 Postat av: Anonym

Vad använder du dig av för smink?
Din blogg äger förresten!


svar: Dagligen blir det typ.. Mascara, underlagskräm foundation (ibland) eyeliner ögonbrynspänna & rouge! till fest kanske det blir ögonskugga osv:)

2009-02-17 @ 18:19:44 Postat av: r.h

Tycker du att din blogg är bra?;)

2009-02-17 @ 18:25:35
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

svar: min blogg platsar med blondinbellas&kissies så ja den är KING.

Postat av: Anonym

varför hatar du skellefteå så ''jäääävla mycket'' som du brukar skriva?


svar: För att skellefteå är en riktig håla iaf för det mesta, finns nästan ingenting att göra & alla vet allt om alla. Fast ibland är det ju bra iofs.

2009-02-17 @ 22:30:18 Postat av: jesus födde mig

fulaste killen i världen?


no word's needed.

2009-02-17 @ 22:31:02 Postat av: E.l

Det pinsamaste du varit med om ?

2009-02-18 @ 16:08:40
URL: http://elinaalundmark.blogg.se/

svar: Jadu ellis, du vet nog det mesta men jag råkade riva ner en sopkorg i 7an i matsalen när alla äldre var där så den liksom fastnade i koftan sen följde den efter en bit. Undviker gärna att gå den förbi den nu kan jag säga.

Postat av: Anonym

har du haft sex?


svar: Ganska personligt men japp.


2009-02-18 @ 17:54:16 Postat av: alex

har faktiskt 5 frågor:]
vem vill du helst bo med, mamma eller pappa?
vad tränar du?
vad gillar du mest med dig själv?
vilken färg är din tandborste, och sista frågan..
saknar du mig? ihhi=]

2009-02-18 @ 21:07:24
URL: http://alexxandralundberg.blogg.se/

svar:  vem jag helst vill bo hos...Beror på ibland mamma ibland pappa, men nu ska jag bo hos mamma i 5 veckor och dom flesta vet hur läget är så det ska faktiskt bli riktigt riktigt skönt!
Jag gymmar & spelar fotboll i queens nu för tillfället
vad jag gillar mest med mig själv, svårt. Men jag tar allt med en ''nypa salt'' eller vad man säger, kan ta skämt. Jätteofta!sen skrattar jag alltid och är glad väldigt oseriös person (NI VET)
min tandborste.... ska kolla..den är lila!
om jag saknar dig? JAA jättemycket, hitta på nåt snart?

Postat av: Pro mon

String eller Granny pants ?


måste nog ta string där men hipsters går före allt!

2009-02-18 @ 22:05:45 Postat av: Anonym

vilka bloggar läser du dagligen, alla?
och länka till dom gärna.


Jag läser en hel del bloggar, har runt 25 stycken men oftast blir det kompisars för att kolla läget men jag kan länka dom om du vill!

Lisa
Runa

Malin
Malin
Ewelina
Jessica
Ida&Johanna
Elina

sen skellefteatjejer,kenzas,mysigt,lisaplace,ellinorak,ida klockare, men dom adresserna kan ni ju redan ;)

2009-02-19 @ 16:59:38 Postat av: Pro mon

Vad skulle du säga om ja sa att ja just nu har laddat hem ep02-16 OTH s6 + subs åt dig?


svar: SKICKA PÅ MSN NU!! OCH TACKAR!!!=)

2009-02-19 @ 17:42:52 Postat av: Anonym

Vem tycker du är snyggast, Orlando eller brad pitt?
Vad haru för skostorlek?
Vad vill du jobba som när du blir stor?
Hur ska din drömkille se ut?
Favvoämne i skolan?
högsta önskan?


svar: Orlando i alla lägen!
skostorlek, 38 för det mesta.
vad vill jag jobba med... hm... reseledare först i några år sen vet jag inte har inte så stora krav kanske ica maxi ;-) haha
drömkille... snygg jävligt snygg! musklig,brunhårig fint leende bruna ögon (sen en fin insida kan man ju tilllägga)
favoritämne... hål i alla lägen, annars svenska =)
högsta önskan. Att jag blir rik som fan!

2009-02-19 @ 17:51:09 Postat av: Anonym

är du adopterad?

svar: jo från kazakstan vad tror du själv? är så svensk man kan bli. Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0