together now

Ja! Nu är jag hos mamma, och här ska jag befinna mig i 5 veckor framöver. Trevligt trevligt. På söndag kommer min älskade dator hit så då blir det jättebra allting. Fast imorgon ska jag till pappa igen, han ville träffa oss innan dom drar till thailand så vi ska ha en myskväll och äta kinamat. Blir nog himlarns trevligt. Marita jobbar imorn så det är bara like old times.

Idag efter skolan så for jag och Runa till gymmet, det gick bra först tänkte jag bara köra styrke eftersom jag har fys&löpning imorn men pappa skulle inte kunna hämta mig förän en halvtimme senare så jag gick ner och körde kondition och det var jobbigt men skönt att få det bortgjort. Det dåliga är att mina benhinnor är skit! känner typ av det när jag går/står =P ja vad jag än gör. Så vi får se om jag springer imorn eller om jag bara kör vanligt. Kvällens planer ser ut såhär än sålänge att Elina ska komma hit sen ska kanske vi vara med Lisa,Sofia&Joanna men jag vet inte riktigt hur det blev, fröken Lindqvist svarar inte på msn så haha! annars blir det att käka glass och spela GH är inne i ett stim nu, spelar hela tiden.

VET NI VAD! idag är det den 20onde och då får man pengar så imorn ska jag köpa hårfärg och färga mitt blonda/svarta utväxt hår. Ifall ni ville veta då.

TJING :)


stämmer

Kommentarer
Postat av: Anonym

fröken sundberg loggade ut!!

2009-02-21 @ 00:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0