Torree

Okej, den här dagen har varit


lång

började 25 i 10 med extra lång so (drygast i världen) efter hade vi lunch å då vare hamburgare så de va gottt=) sen efter det hade vi engelska där vi fortsatte med ett prov inför nationella (hörförstålese) det gick typ sämst men det betygsäts inte så det är ju ganska lugnt. Sen no där vi också hade prov oförberett förhör inför nationella

ja ni läste rätt vi ska ha nationella i NO. KUL! inte ett dugg känner på mig att det blir ig där kan ju knappt plugga till ett prov och nationella? lätt att veta vad som ska komma.. Sen språk sen for jag hem.
 
Och nu är jag hemma, idag  måste jag läsa ut min bok för jag ska ju ''redovisa'' imorgon och igår läste jag inte så mycket så jag har en hel del kvar. Sen so fördjupningen måste jag också skriva klart, åååh.. jag skjuter alltid upp allting till dagen innan! har vetat om So fördjupningen nu i 4 veckor och idag så ska jag börja skriva på den. Crap.

EN GREJ TILL!!!! FORTSÄTT STÄLLA FRÅGOR I FRÅGESTUNDEN



kom då


Kommentarer
Postat av: r.h

rawr! jag har nog världens bästa emilia som kompis::::*

2009-02-19 @ 19:20:12
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0