utmanad =!

jag blev då utmanad av runa her self så jag måste väl utmana nån jag med.. så det får bli

alex,idde&johanna

Gör det här testet annars kommer något tragiskt hända i helgen!


Var kommer du ifrån? måste nog svara mamma, eller äre pappa? hur står det till med biologin
Heter? Frida Emilia Sundberg
Hur gammal är du? 15
När fyller du år? 8 Juli varje år!
Tycker du om någon just nu? tycker om och tycker om, kanske :)
Jag samlar på? dåliga minnen (HAHA emoface) näe inget speciellt faktiskt
Gröna eller röda äpplen? go green!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? mamma eller fanny=)
Vilken tid gick du upp idag? halv 7
Har du sovit i din egna säng inatt? jadda
Har du sovit ensam inatt? tråkigt men sant och ja
Har du strumpor på dig nu? självklart hatar nakna fötter
Hur svarar du i telefon? ''hallå'' eller ''hej det är emilia''
Vad ska du göra ikväll? bygga klart mitt hus
Vad ska du göra imorgon? skola,innebandy
Var vill du bo när du blir stor? INTE SKELL
Vad vill du bli när du blir stor? rich girl
Är det okej att gråta? helt normalt
När grät du senast? när jag hade en bra andledning att göra det
Vilken årstid tycker du bäst om? sommar såklarre
Laddar du ner musik och filmer från internet? ibland :)
Skulle du göra om du vann en miljon? resa runt jorden,shoppa i sinne!
Bär du glasögon eller linser? glasögon då&då
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nejdå hm funkar gott och väl
Har du piercing? naveln
öronen? ja
Har du tatuering? nej men nån gång kanske
Vill du gifta dig? jaa=)
Vill du ha barn? ibland ;P haha vilket svar!
Solar du ofta? pressarn_emilia
Är du bra på att laga mat? nudlar it is!
Gillar du att dansa? haha beror på vilket tillstånd jag befinner mig i
Hur vig är du? kylskåpet

Vilken är din favoritglass? b&j half baked
Tror du på ett liv efter döden? typ
Bor dina föräldrar tillsammans? nej
Är du morgon eller kvällsmänniska? NATT
Vilken ögonfärg har du? många olika färger
Vilka hårfärger har du haft? mörkbrunt,svart,brunt,solblekt,blont,rött,rödlila u name it
Är du beroende av något ? mobben

Röker du? rökning dödar
Senaste låten du hörde? ingen aning
Bukar du bädda sängen? varannan vecka
Har du kysst någon under den senaste veckan? nej
Vad var det senaste du sa? 5 min!
Vem kramade du senast? mamma
Saknar du någon nu? några stycken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0