vars tog tiden vägen

Halv 11 är klockan, redan...... Ikväll har jag inte gjort mycket alls! inte ett piss rent utav, eller jo. Jag skrev klart SO fördjupningen. men jag har inte läst nånting så det måste jag göra snart, eller snart men innan imorn iaf. Och jag har kanske 70 sidor kvar. Kommer bli uppe hela natten. Fast innan jag läser måste jag gå och duscha och packa alla grejer till mamma. Lyckat!

Som ni ser har jag en miljon saker jag måste göra innan jag kan lägga mig i sängen och läsa. Packa alla mina saker (verkligen allt) för jag ska vara hos mamma i 5 veckor. Eftersom padre och marita drar till thailand nästa helg. Fan va surt! att bli lämnad hemma alltså....


smällar man får ta antar jag, imorgon ska jag försöka svara på alla frågor men det blir nog på kvällen för jag har skola till tre sen ska jag och gymma. Sen ser vi vars det leder. Packa var det! PUSS GULLISAR=)


''man kan inte bli bra på alla bilder''


Kommentarer
Postat av: juulan

svar: åh tack så jätte mycket!=)

2009-02-20 @ 08:12:20
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0