vet ni vad

20 saker som är väldigt onödiga att veta om mig!

1. Jag skrattar alltid åt mina egna skämt!
2. Jag hälsar oftast jättehögt så det blir pinsamt
3. Jag kan inte sova på vänster sida av huvudet
4. Jag sover alltid med en hand under kudden verkligen alltid!
5. Jag sover alltid med sockar
6. Jag är värsta fantasten av matprogram har ni sett ''halv 8 hos mig'' nån gång? jag och min mormor följer det tsm
7. Jag har tagit bort nödhammaren i en buss en gång så att den stannade
8. Jag har tappat en hunka påväg in till bussen en gång så den flög där ute utanför fönstret
9. Jag har råkat låsa ut mig själv lämnade dom enda nyklarna inne och spärrade dörren
(det pinsammaste av allt var att det hände i helgen.........)
10. Jag har stoppat in en genomskinlig pärla i örat en gång så jag fick vara hemma i några dar
11. Jag har råkat säga ''that's my size'' i helt fel läge...
12. Jag har hoppat sönder min gamla säng en planka under sprack
13. Jag kan säga en speciell fras på 4 språk ;-) hehe
14. Jag har minst 4 kuddar i min säng
15. Jag gillar att väcka folk speciellt min broder
16. Jag försover mig varje dag
17. Jag älskar surströmming det är min absoluta favoriträtt
18. Jag hatar fil
19. Jag vill vara med i du är vad du äter med anna skipper  (fråga inte varför vill bara det)
20. Jag har sett alla avsnitt av desperate housewifes

verkligen intressant va? tänkte väl det!

nu ska jag sova imorgon äre skola wihooooo, sen har vi skridskor känner ju peppen=D hadee puss :*


Kommentarer
Postat av: Hanna Jäder

sv ; haha tack =]

hahaha dedär me hunkan var ju bäst (a)

2009-02-02 @ 17:14:50
URL: http://hejhhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0