yeah let's do this the way it should be done.

Hej!
Idag är jag verkligen sjuk, sjukare & sjukast skippade beep imorse eftersom mina halsmandlar eller ska jag kanske säga fotbollar inte ville sammarbeta direkt. SÅ de blev inge av.

sen har dagen varit otroligt jävla seg, hade ett engelskaprov inför nationella sen bild där jag fick stå och lyfta in böcker i datasalen för jag var klar med mitt jobb (tack häxan!!) så det sög, sen efter lunch hade jag matteprov och det gick sådär, tror jag glömde göra sista uppgiften faktiskt :S Aja sånt som händer, sen somnade jag på so'n och hade musik sista timmen. 


efter det  for jag på stan och var arg på the phone house och de lönade sig! fick mitt minneskort =) ikväll ska jag runa & malin på johnbauer och träna innebandy...... hur ska detta sluta.... jag tror iaf de kommer gå kanonbra! Sen imorgon har vi nationella.

3
timmar
känns
det
bra?
NEJ


skulle gärna ligga där och steka istället. Tänk för en månad sen var det precis det jag gjorde....
...ta mig tillbaka för 17 gången!!


Kommentarer
Postat av: sanna

läste jag innebandy?:O

2009-02-04 @ 17:39:30
Postat av: emilia

sanna nog gjorde du det nog ;) ;)

2009-02-04 @ 17:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0