13 timmar senare

är det 35 graders temeraturskillnad mellan egypten och skellefteå? JA
känns det när man går ute i tygskor?
JA
känns det bra? NEJ
har jag haft världens skönaste resa? JA
vill jag tillbaka nu? JAAAAAAAA

Äntligen är jag hemma!! så skönt! nånting som var mindre skönt var att när vi var i umeå så stod vi stilla på stationen där i en timme och då blev tåget såklart försent dvs= iskallt! så vi missade bussen till stan så vi fick stå där inne i väntsalen och bara vänta, sen hade mormor glömt nycklarna när dom hämtade oss så vi fick vänta ännu lite till för att få komma in, men nu är jag äntligen hemma och är ganska så tröttttt... men jag har världens ångest vill tillbaka nu och bara softa fyfan så bra vi har haft det alltså!=) Alla sitter nog på skolan nu och jag tror min klass har matte.. väldigt kul! för mig iaf! fast imorgon måste jag också dit buhu.... ikväll ska jag iaf vara med fanny!! JAG LÄNGTAR=)=)))

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0