3-1 till mig då

är man bäst eller är man bäst på singstar??? tror jag är bäst! speciellt på 80 tals tror jag föddes då eller nånting, egentligen... för jag har nån dold talang! Annars gör vi inte så mycket ska typ snart fara hem om jag vågar. För det är så att jag måset gå in i våran tvättstuga hos mamma där cykelförrådet finns och då är det 2 feta betongdörrar och jag är helt övertygad på att det bor några uteliggare där, så ingen kommer höra om jag skriker eller nåt!!!!

sen så ska jag in med en jävla cykel också det kommer ta 5 minuter typ och det är föööör lång tid. aja ni märker nog om jag överlever, imorgon ska jag iaf på stan me rebbs sen blire middag och bio me mina favvobrudar=)

aja ska sociala nu hade=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0