alvarligt talat

Så hatar jag vinter! mest av allt, alla saker man kan göra på vintern (förutom snowboard&slalom som inte ligger så högt på min lista) kan man också göra på sommaren. Plus mycket mycket mer. T.ex

nu om man ska vara ett gäng och göra nånting, har man aldrig någonstans att vara, så det blir oftast inget eller så blir det inte lika roligt. Men på sommarn då kan man typ vara ute sitta i mbskogen och vara 20 pers utan trängsel och allt. Förstår ni vad det innebär? JO skitbra!

Sen så om man ska ta sig nån stans på vintern måste antingen ens föräldrar skjutsa en vilket dom nästan aldrig vill, eller får man stå i 20 minuter och vänta på nån buss som i slutändan blir en bra bit att gå iaf. Men på sommarn! då kan man antingen köra moppe dit man ska, eller cykla eller varför inte gå? Okej gå kan man göra på vintern också men det är så sjukt kallt..

T.ex nu jag har knappt nån känsel i min högerhand för att jag pratade i telefonen när jag gick hem och det känns inte la bra.

Börjar seriöst fundera på att flytta till ett varmare land. Är så less på vintern nu och det är typ 4 månader kvar!!!!! ska njuta varenda dag av den här sommaren VARJE DAG!

        


Kommentarer
Postat av: sanna

jag är så jäävla neger alltså, speciellt när jag ligger brevid elina..

2009-02-01 @ 14:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0