blir av!

1. Inget norsjö för mig i helgen
2. Sluta fotboll
3. Gymkort på friskvårds


Annars hade vi träning ikväll och jag har bestämt mig, jag orkar inte spela fotboll längre. Det var jättekul i somras med gothia och alla cuper och allting sånt (speciellt med gammellaget) men jag känner inte för det längre. Att spela alltså. Längtar inte till en träning, taggar inte för ett träningsläger med laget och tycker inte alls att det är kul längre :S.
Men sen säger jag inte att jag slutar föralltid men inte nu på ett bra tag iaf. Då vet ni! ska maila och säga att jag slutar innan jag ångrar mig big time! inte så stor chans dock..





Kommer faktiskt sakna lite men ingenting kommer hur som helst bli som förr!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

lisa saknar det också...

2009-01-25 @ 20:55:56
Postat av: r.h

tråkigt att du ska sluta gumman:(

du är ju så bra, men vad kostar ett gymkort på friskvårds btw?:D

2009-01-25 @ 21:31:27
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0