bröllopsduellen

Jaaadaa då var man hemma igen och helgen är snart slut...... kunde inte kännas sämre! hata vardagar! haha, iaf började det med att vi träffades på bion sen skulle vi boka nån film vi skulle se och rebban ville absolut INTE se bröllopsduellen men eftersom vi var 5 mot 1 så blev det den iaf! något vi dock ångrade när vi kom in i salongen.

typ den minsta jag sett! salongen alltså men det funkade och filmen var riktigt braaa=) nog för att det satt några småskitar bakom oss (kanske gick i 5an sexan) och pratade hela filmen blev så LESS!! hade tänkt vända mig om och säga att dom skulle knipa men runa och elina gjorde det åt mig så de va ju bra=) Vi åt iaf på dallas och jag fick min älskade kebabpizza, kan säga att dom har dom godaste i hela stan! sen gick vi på ica och köpte mer gott sen in på bion och nu är jag hemma. Ska snart sova eller nånting för min morgondag ser inte så lockande ut.

Sömn till kanske 12-1 sen träning efter det hem> duscha >mormor på middag & efter det på träning igen. Dubbelträning på söndagar alltså. KUL!! absolut inte. Aja hoppas ni får en bättre söndag än vad jag kommer att ha iaf=)

puss :*



RUNAAA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0