ge mig ett norrländskt hjooooo

Jag antar att dagarna går frammåt, även om jag inte märker det. Lite underligt. Idag hade jag ingen alls pepp att fara till skolan gick upp ca 10 minuter innan bussen gick och sket i allt. Var på lagomt bra humör på skolan idag..... bis'en var faktiskt rolig, det jag hatar mest av allt förutom språk och so då var faktiskt kul. Jävligt konstigt. sen sket jag i lektionerna efter lunch.. eller sket gjorde jag väl inte men jag orkade verkligen inte gå på nån mer lektion kände inte för att jobba (när gör man ens det) men jag håller på att bli knäpp vet snart inte ens vilken dag det är..  for inte hem eller nånting men jag satt i cafét och pratade med lisa rebecca<3 sen pratade jag en hel del med eva också..

I helgen är det gymnasievisning på alla skolor och jag vet inte riktigt vars jag ska fara, tror det blir en sväng på alla. Kanske smartast så, nog för att jag velar en hel jävla del om vad jag ska gå, spmj, fl eller spsk är ju dom jag velar mest mellan fast nu på sista tiden så tycker jag att handels verkar bra fast endå samhälls?? vad fan... allt är skit och att jag ska prata med inger jävla lachhhhhhhhhti den 22 januari och har 10 dagar att välja på är inte det bästa som kunde hända. Jag kommer hamna på fordons eller iv känner fan det på mig.... men men  ses där!


fan fan fan känner att jag brinner av!!! trodde vi var kvitt men helvete är det så du vill hade är det lika bra att spotta i handflatorna och köra, du kommer i helt fel läge kan jag säga..

Kommentarer
Postat av: .

Jag var arg igår, så fan förlåt för de, men kör på hur mke du vill, jag tänker inte ge tillbaka. Jag är ensam , mot er typ 12 stycken. De är inte ens värt att försöka, plus att jag är två år yngre. Jag är dödsdämd om man ser de ifrån mina ögon, jag ångrar allt jag har skrivit osv , OKEJ ?

2009-01-13 @ 21:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0