godmorgon

Jag somnade igår antagligen och sov hela natten eller iaf till 5 då vart jag hungrig och öppnade en bilpåse som sen fick följa mig till sängen, en jäkligt bra sänkamrat kan jag meddela=) sen höll marita och pappa på att leva om som några dårar imorse blir seriöst tokig......... är det så jävla svårt att vara tyst NÅN enstaka gång på morgonen, alltid.... Alltid så ska dom prata och typ skratta hålla på att ställa ur diskmaskinen osv blir GALEN!!

Hur som helst så är jag helt leeeeeedig idag! så ifall du är sugen på att hitta på nått vad som helst (gärna äta massa ben och jerrys) eller frasses eller nåt vad som helst så finns jag här! öppen för förslag om vi säger så. NU ska jag röja lite på mitt rum sen duscha och förmodligen tvätta bort sminket (otroligt söt i typ 2 liter svart runt ögonen) ser ut som ett emo men det är jag inte för jag mår bra=) nu klöser min katt mig på min rygg kanske vill ha datorn en stund who knows?

hadee



varför kan man inte lägga upp bilder?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0