tusN spänn på att du läser allt

OM DIG SJÄLV
NAMN:
frida emilia sundberg
FÖDD: 8/7-93
BOR: moröbacke
SMEKNAMN: emi,emsi,emlan & emloo
FAMILJ: mamma,pappa 2 syskon
SKOLA: norrhammar

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON: jaaa.....
ÅNGRAT NÅGOT: tror de
LJUGIT: nej iinte vad jag kan komma på!
SVIKIT NÅGON: nej hoppas då de
KÄNNT DIG SÄMST: nej har ju mina brudar som får en att kännas bäst varje dag=D
GRÅTIT: saltvatten&jag går inte ihop alltså
SKRATTAT: VARJE DAG!
VARIT SJUK: nepp
VARIT UTOMLANDS: jafan det har jag=)
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: jag och runa chattar en hel del=] så mja=)

KÄNSLOR:

GRÅTER DU OFTA: inte ofta men det händer
SKRATTAR DU OFTA: haha som sagt VARJE DAG
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: taggad till ikv=)
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: bra för det mesta!
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: inte ens en gång
HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: jajemensan
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: nja typ inte..
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: nej det är jag nog inte eller kanske lite
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: jag gör nog det tror jag=)
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: inte förälskad=) men
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: 0
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: för många gånger
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: JADÅ=)
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: ingen speciell sort hatar storhets så allt annat än de!
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: båda ;-)
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: ja.. är man rätt kort blir ju alla långa?
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: sprolla
FÅR DU MÅNGA KILLAR: HAHA nee

OM DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN: blond men smart som en brunett
ÖGON FÄRG: blågråa
LÅNGT ELLER KORT HÅR: axlarna typ
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: har hänt nån gång=)
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: nej (borde jag vara ledsen nu eller)
HAR DU LÅNGA NAGLAR: dom går av hela tiden ju=(
SMINKAR DU DIG: nästan alltid=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0