hej alla där hemma!!!

Jag lyckades få så att å,ä,ö funkar. Nu sitter jag här på ett internet café ganska nära vårat hotell och ikväll har vi varit på en marknad. Där köpte jag en adidasdress eller en ''adidas'';-) sen köpte jag en klocka och mat! man kan pruta jättelätt här så allting blir ganska billigt. Idag har vi varit på stranden och solat, jag är inge brun för det blåser och jag är så frusen ;-) men imorn ska vi pressa hela dagen. Nyårs var det största jag varit med om typ värsta festen och allt! sen juste idag på marknaden var det en som ville köpa mig för 100 kycklingar och ett antalkameler sen träffade vi världens skönaste kille som tydligen såg ''sol'' genom hans glasögon. Skitknäppt kan berätta när jag kommer hem:P saknar alla jättmycket ni är bäst och allt puss & GRATTIS FANNY ÄLSKLING SOM BLIR BYXMYNDIG IMORGON!!!!¨ nu ska pontus ha datorn PUSS<3<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej :)

jag startade nyss en tävling där jag lottar ut en mysdress

vore himla kul om du är med!

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/tavla-har-om-en-lacker-mysdress.html#comment

2009-01-02 @ 21:25:24
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Postat av: Sandra!

Hejsan!



Jag har några jättebra tips till dig :) 2 sidor där man får presentkort på kläder och prylar helt GRATIS! Det finns ju onändligt många såna här gratissidor men dom här två är helt klart bäst och lättast att tjäna poäng genom :)







1. GRATISMODE



Denna sida är min absoluta favorit, då det är så otroligt lätt att få ihop mycket poäng. Jag har redan fått ett presentkort på 1000 kr :) Det som är extra bra med denna sida är att du inte behöver ha en stor blogg eller liknande för att få mycket poäng, det går att samla mycket poäng på flera olika gratis sätt! Registrerar du dig via mig får du 50 poäng + att du får över 40 poäng till bara genom att klicka på några länkar. Du får också poäng genom att skriva om sidan på din blogg eller bilddagbok :) Ett annat stort + med denna sida är att dom använder sig av superpresentkortet vilket innebär att det finns en mängd olika affärer att välja ditt presentkort från. Det innebär också att du kan få ända upp till 1000 kr i ett presentkort. ( vilket inte tar lång tid att få ihop :)) Exempel på affärer att använda ditt presentkort i är: SIBA, IKEA, dinsko, H&M, Stadium, Cervera, Åhlens m.m.m.! Kolla in denna sida vettja :)



www.gratismode.se/?c=3766







2. GRATISKLÄDER



Denna sida är underbar. Jag har nu fått 1250 kr i presentkort därifrån :) Man kan välja att få presentkorten från Gina Tricot eller H&M. Missa verkligen inte denna sida!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803





LYCKA TILL :)

2009-01-02 @ 21:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0