hp,spfl,spmj,sp????

1.2.3.4? fick byta min tid med lachhhti idag och då gick vi igenom programmen lite nogare och jag har nog bestämt mig. För idag iaf, glömde den där jävla lappen på skolan när man ska göra sina val kolla poängen och så men jag tror det är lugnt är ju ett tag kvar ioförsig men typiskt mig!

annars är onsdag riktigt jävla jävulsdagen som idag....

skidor
gymnasieinfo
BILD........
jag och lachhhhti
lunch
matte
världens längsta solektion
musik

hata stig-o fan!!!!!!! . Idag sen jag kom hem har jag varit på ledarutbildning till konfan (jag och runa planerar ett helvete för 95orna dvs våra småsyskon) tänk er.... simon jag och runa på gotland med massa skrikande 95or kan det bli annat än underbart? haha JODÅ kom iaf hem för typ en halvtimma sen och nu ska jag göra mina läxor sen äta och sova gör fan inget längre.

Till helgen snälla gudarna hoppas det blir är ju taggad som ett svin behöver göra nånting börja tänka på annat innan jag blir helt knäpp.. nu kom min lillasyster med milkshake ska väl äta den då vi tar en dag i taget. Jaoooopp hejda




Never ever have I ever felt so low
When you gonna take me out of this black hole?
Never ever have I ever felt so sad
The way I'm feeling yeah, you got me feeling really bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0