I wanna hurt you just to hear you screaming my name

Oh vilken dag på stan!! har jag fått shoppaaaaa woho känns som jag inte gjort det på ett år ungefär men nu iaf! köpte 2 par jeans en tröja ett armband och ett hippieband vet inte om jag kommer använda det men jaja=P iaf sjukt snyggt :D är lite nybörjare på det här men vi kör väl då=D


tshirt från jc (jättesnygg i verkligheten) 250 egentligen men 75% så 70 kr


halvbaggy jeans från gina 499 men rea så 99 spänn!


svarta jeansleggings med sömm från vero moda 259 kr


armband från ur&penn 69 fast rea så 34.50 sen hippieband från gina kommer inte ihåg va de kosta sjukt snyggt iaf=)

jaja det var de nu ska jag fixa mig sen ikväll blire dallas+bio med brudar hade puss=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0