It's a hard thing, faking a smile when I feel like I'm falling apart inside

Förmiddan idag har varit den absolut jobbigaste för mig någonsin på skolan, vissa stunder trodde jag inte ens att jag skulle orka vara kvar, kände bara för att fara hem och lägga mig i sängen och aldrig mer stiga upp där ifrån. Eller bara ställa mig mot en vägg och skrika! Men sen efter lunch började det släppa litegrann, jag hade inga tårar kvar. Och jag har kommit på att så länge jag gör nånting om det är spelar fotboll,jobbar på skolan eller nånting så får jag inte tid att tänka så mycket. Och det är skönt. Att behöva inte behöva vara ledsen, även om det bara är för någon timme när vi har t.ex matte. Idag gruvade jag mig för att komma hem. Ville inte hem, ville inte vara ensam är så rädd att jag det ska komma tillbaka. Och det kommer det att göra jag känner det på mig. I magen och i halsen, vet inte när.. Men det kan komma av små saker som idag på läsningen jag kände att jag orkade inte hålla inne nånting mer. Tårarna bara sprutade och förlåt om jag inte alltid är så tuff som jag verkar men det gick inte.. många blev nog lite förvånade och förlåt men jag är väldigt ledsen just nu. &  jag trodde inte att det skulle bli såhär, det kom verkligen som en chock, men jag vill iaf tack alla som jag har pratat med idag ni gör det verkligen lättare att klara av dagarna. Tack speciellt mina närmaste ni vet vilka ni är och tack för att jag alltid kan prata med er. Även om jag skrattar och ler oftast så känns det alltid där inne. Ikväll ska jag försöka plugga, hoppas det får mig på andra tankar. Annars går jag nog ut och går, och tänker. Men jag vill inte tänka.... vill bara göra nånting. Nånting Som får mig att vara glad.

''en kille som är värd dina tårar, får dig aldrig att gråta''

Kommentarer
Postat av: em

vad har hänt :( ?

2009-01-12 @ 16:27:39
URL: http://elvirafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0