it's going down down down

min statistik rasar... på fredagar brukar jag ha typ 60 läsare? idag har jag 21. kanske förståerligt med mina ''glada'' och väldigt positiva inlägg jag skriver nu förtiden.

Nu är jag iaf hos pappa och jag ska nu lägga in alla bilder från egypten hoppas många kollar då iaf=) sen har jag hunnit ändra mig om mitt gymnasieval också förmodligen blir det såhär eller jag vet inte men nu känner jag såhär!

1. teknik inovation och design
2. spectrum fl
3. handels
4. spectrum mj


men jag vet ju som sagt inte, nån som har tänkt gå nåt av det kanske teknik??? skriiiiiiiiv!

juste i veckan ''trashade'' jag mina halvspruckna CM jeans och då skulle jag som ''lappa'' dom så att det inte skulle bli jättestora hål så jag klippte i ett par jättegamla jag hittade hemma men resultatet: typ snyggaaaaa=D

 

Kommentarer
Postat av: ibu

jag ska nog gå teknik ;)

2009-01-16 @ 17:51:07
Postat av: lisaLLL

hehe teknik men tyvärr inte den inriktningen=(

2009-01-16 @ 19:42:30
Postat av: rebbus

meto! fast dock inte inovation(u)

2009-01-16 @ 23:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0