Ja den här dagen gick ju bra.....

Började med att jag fick king lag på fikaturneringen som vi ska börja med nästa vecka på bisen (typ det enda bra som hände på hela dan) efter det så hade vi so och lunch sen gissa vad det var? PALT jag som hade hoppas på nåt gott.. så där sprack turen, sen mina byxor också.....faktiskt! knappen låtsnade så jag fick gå med öppna brallor hela dagen och typ visa upp mina fina trosor jättekul!

sen på lunchen satt vi oss i cafét och då skulle alla mina klassm8s köpa kladdkaka fast jag avstod eftersom jag har nyttiga veckor! MEN vad om då gör inte philip. jo köper en fet jävla bit och ställer framför mig.......... kunde inte motså men om man blir bjuden borde man faktiskt få äta tycker jag! (TACK PHILLE)så  det har jag bestämmt så jag åt och det var typ skönt med öppna byxor då kunde typ ha ätit 20 bitar till!

sen hade vi no och då gick dagen ännu bättre
i n t e

hade gjort fel på det där huset som vi ska göra så jag var tvungen att börja om FYFAN för jävla husbygge säger jag det suger mer än vad språk gör så jag blev så arg och skippade språket som resten av norrhammar också gjorde! sen kom jag hem och skulle skrapa min aplott och gissa vad...............




bananjävel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0