javla taxibilar

jag maste bara fa saga att det ar underbart har nere! idag har det varit 30 grader varmt och stralande sol hela dagen sa sen halv 10 har jag legat vid polen och stekt! klockan ar typ halv 5 nu och jag sitter pa samma internetcafe, for att pa hotellet sa ligger pontus och sover och mamma och joppis gor nat annat!

idag hande det en jatterolig grej en engelsk,eller dom var araber men fran england familj skulle bada och da puttade kvinnan i mannen med kladerna pa i polen och han borjade dampa och typ skrika hur mycket som helst och da typ kastade han mobilen pa hans barn sa den for ner i vattnet sen och allt var kaos!

sen tankte jag bara skriva att jag hatar alla taxibilar! nar vi kom hit sa reseledaren att har i sharm el sheik eller hur det nu stavas var det runt 2000 taxibilar och jag lovar vart man an gar kommer det pimpade taxibilar och tutar sen vevar dom ner rutan och ba taxiiiii baby taxiii...... inte najs 

har inget mer att tillagga eller jo ikvall ska vi pa nama bay och typ shoppa lite tror det hette sa, och imorn blir det den dar korallstranden och snorkla!

sen ni som undrar sa ar jag i sharm el sheik vet inte hur det stavas och hotellet heter typ mexicana  :)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0