just ride the kamel hahahahahahha

halla idag ar sista dagen och det kanns fan forjavligt om jag far saga sa, vill inte hem till skelleftea varldens ruttnaste stad.... det anda jag saknar dar hemma ar mina vanner och min sang annars skulle jag stanna har forevigt kanner ingen pepp att ens gora nanting! nar jag kommer hem da. Idag har vi bara legat vid polen och solat har fatt lite farg nu men ingen overdrift direkt.

som sagt sa aker vi hem imorgon tror planet gick vid 2 och da ar vi typ klockan 7 pa arlanda sen blir det tag hem sa jag ar hemma nan gang pa dagen pa torsdag och da ska jag sova sova och sova! sen ar det ju skola pa fredag hur fan ska jag orka? skont att vara ledig nar jag kommer hem iaf!

gruvar mig verkligen infor imorn allt ar sa skont har borta vill inte hem inte till skelleftea...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0