katten e borta de e lugnt

tre saker jag inte förstår mig på:

1. hur jag kan bränna pengar jag inte ens fått
2. hur jag har vg i bild
3. hur mina föräldrar tänkte döpa mig till syrena!? ni hör ju bara


tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:

1. ett äppelskrutt
2. oboyglas

3. nåt inbetalningskort från konfan (förlåt gud)


tre saker jag gör just nu:

1. sitter vid datorn? (otroligt logiskt)
2. skriver på msn

3. gör den här listan


tre saker jag vill göra innan jag dör:

1. resa
2. gifta mig
3. vinna en mille

tre saker jag kan:

1. skratta åt mina egna skämt (VARJE DAG)
2. äta en jävla massa

3. stöka till på mitt rum

tre saker jag inte kan:

1. dansa....
2. ha uan t9 på mobilen

3. plugga


tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

1. jake oh - up in the blue
2. brandy - departed

3. incu - your my sun


tre saker jag skulle vilja lära mig:

1. dansa
2. teckenspråk

3. sjunga vill alla kunna va?


tre favoriträtter:

BARA TRE? ;-)

1. surströmming!!
2. oxfilé och pommes

3. mcdonalds,pizza,frasses,kfc alla snabbmatskedjor alltså!



i helgen bridds=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nathalie puta med aset<<

2009-01-21 @ 22:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0