key west?

Igår så kom fanny till mig vid 7 så vi fixade oss lite sen mötte vi joanna & johanna vid mbskolan där joanna hade fallit med cykeln=(=( och hon trodde att hon brytit ett ben.. fast jag tror det gick bra ;-) efter det for vi iaf till lisas kvartersgård där rebecca,ida,julia,matilda och lisa var så vi började bara prata sen skulle vi spela med andra ord och första ordet jag fick var key west? hur fan förklarar man det? vet är det ens....

iaf så vann matilda&rebecca (för att dom ALLTID tog av oss) men jag och fanny kom på en bra andraplats iaf nog för att det spårade ur lite grann i slutspurten så vi vet inte vem som vann riktigt.... Det var iaf kul och jag hoppas det styrs nåt kanon nästa helg också=D idag har jag 2 träningar klockan 2 & klockan 7 huh... RÄTT korta meningar hoppas ni fattar =P hade :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0