lordag

hej alla dar hemma igen hehe...  jag sitter nu pa samma internetcafe men det har tangentbordet ar helt psykskadat det gar inte att skriva dom tre sista bokstaverna i alfabetet och det gar heller inte att gora appostrofeeller vad det nu heter.. men jag far overleva.

idag har det varit jattevarmt har kanske 26/27 i skuggan och sol inte ett endaste moln dar uppe och INGEN VIND wiho har aldrig blivigt sa glad som imorse.. dock blir jag inge brun inte ens lite.. det branner i ansiktet men det var kanske for att jag lag 5 timmar i solen.

En sak som ar lite konstigt ar att det ar typ mer ryssar har an vad det ar araber iaf pa varat hotell! och alla ser ut som horer typ eller ja ni vet jatteblont har med bruna slingor plus jattekorta kjolar och typ ett jattetight linne sen klackeskor jatte super hoga. sen ar det ganska mycket engelsman har ockso och feta barn, typ som gar och ater pa jattestora chokladkakor typ 20 st per dag!

okej jag kanske inte ska saga sa mycket for jag har hittat varldens godaste kakor!!!!! typ med jattegoda mjolkchokladbitar i ater typ ett paket om dagen inte bra! ska latt kopa hem och spara haha! Ikvall ska vi iaf ga till ett shoppingcenter dar dom har mcdonalds vet inte riktigt om jag litar pa det har men jag ar lite less arabisk mat nu fast jag bara atit det en gang haha!oc vars man an gar sitter alla och roker vattenpipa och fragar om man vill kopa cigg! jattebilligt btw. typ igar kom det fram en och forst ville han att jag skulle traffa hans son sen skulle han bjuda mig pa cigg! men det blev inge av haha! sen antingen pa sondag eller mandag ska vi till en korallstrand och snorkla wiho vi kopte faktiskt ett syklop VET INTE HUR DET STAVAS.... och det ar jattebra man ser allt! annars sa har jag det bra och kan nu meddela att jag kommer inte hem som planerat! stannar nagra veckor till men det ar vell ok :D

har inte sa mycket att skriva nu utan jag maste ga tillbaka till hotelllet och byta klader kanner mig skisnygg i mina foppatofflor och allt hehe kanske lika bra ;)

puss och grattis fannsan

Kommentarer
Postat av: Linda

gud va härligt! :D jag var i egypten för exakt ett år sen ;) men va heter stället du är på? :)

2009-01-04 @ 13:17:17
URL: http://lindaasvedmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0