Lördag

Godmorgon känns förjävligt att vara uppe nu kan jag meddela, men vad gör man inte för sina vänner? huh.. igår var det trevligt hos rebb speciellt när vi upptäckte en VÄLDIGT intressant och sjuk blogg. vet inte ens om jag ska skriva vad den hette för det var fan äckligt men roande!!! annars såg vi bbella och antingen hatar vi henne jätte mycket eller så var hon kanske sämst i let's dance? haha hur som helst skippade vi det efter hon hade dansat och satt och väntade tålmodigt på att få skrapa våran aplott! vääääääärt tre bananjävlar & två nitlotter kan de bli värre? typ inte!


nu ska jag fixa för jag elina joanna& johannali ska till stan sen ska jag och ellis gå till atorp och se fannys&rebbans match blir nog bra om jag inte somnar på bussen dit eller nåt, är fan sliten. IKVÄLL ifall det blir kommer fan bli kanon=D Jaja puss :)


korvis rebban....
HUUUUH....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0