Lördag

Hej! det gick svindåligt att stiga upp imorse, men det kanske inte är så konstigt kom i säng typ tre... iaf så sket jag i att fara på kaplan för ingen ville fara dit eller lisa var där men det visste jag inte så jag ringde till runa vid 11 och frågade om hon var vi atorp men då låg den lilla jäveln och sov!!!!så vi for vid 12 istället och kollade på spectrumslinjerna orkade inte vänta en timme till för att gå på handels men jag dör nog inte=)

Efter det gick jag,malin,runa  till stan och träffade lisa&rebbs så vi fikade på  waynes sen strosade vi bara runt lite och jag tror det finns 80 miljoner kläder och skor jag vill ha från stan men jag är pank som en råtta så jag kan inte köpa nånting men på tisdag kommer pengarna och i helgen ska jag fan shoppa!
 
Just nu gör jag inte så mycket kom nyss hem från ica där jag och pappa varit en snabbis! kvällen blir nog otroligt trevlig tror jag=) och mina fötter gör ont som satan efter 4 timmar på stan så ikväll blir det uggs :) PUSS



väldigt klickbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0