monday jag vill inte HEM!!

Hej! det blir som langtrakigt att sitta pa hotellet och se pa arabisk tv sa jag gick hit ist! inte idag har det varit varmaste dagen och vi sket i att fara till korallstranden for de va sa varmt vid poolen och allt sa det blir kanske imorn ist om vi orkar. Igarkvall akte vi taxi till det dar shoppingstallet och det fanns balten dar bak men inget man kunde spanna fast sig i.. som den dar grejen var borta, men det gick bra vi klarade oss levande hem iaf! sen var det en som erbjod 100 kameler om han fick behalla mig sa jag har gatt upp i pris... hahaha! men de blev inget, fast ikvall ska vi pa old market det ar typ ett kopcentrum fast allting ar ute och det ar mycket billigare dar. det anda som suger ar att alla ar jatte mycket pa, dom typ DRAR en in i affarerna och ba ''special price just for you'' tjena! sager jag bara.


har inte sa mycket att skriva utan imorgon ar varan sista dag har for bussen gar 11 till flygplatsen och sen blire hem till kalla sverige... langtar inte! skulle stanna ett bra tag

puss saknar nastan alla!


Kommentarer
Postat av: Kirsten

hade varit härligt att ligga på stranden just nu.

2009-01-06 @ 17:44:41
URL: http://alltomkirsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0