nu ska jag sooooova

Kolla din kontaktlista

Namn 3:
Agnes mamma
Han/hon kul?: självklart!
Har du kramat personen? nej
Minnen med personen? Lasse winne i luleå!

Namn 6: Alex
Var träffades ni första gången? Hemma hos mig i 7an=]
Är personen viktig för dig? ja
Sista bokstaven i personens namn? a

Namn 9: Amanda Granstedt
Flicka eller Pojke? flicka
Älskar du hon/han? nepp
Har du pratat med personen i telefon? tror inte det
 
Namn 12: Andre Larsson
Har du sänt personen ett sms?
jadå
Är det en tjej? nej
Går personen i samma skola? nepp

Namn 15: Anna Carlsson
Känner du honom/henne bra? Nej inte längre
Är han/hon upptagen? tror jag inte

Namn 18: Bazze Mannberg
Är ni släkt? nejdå
Hur är han/hon till sättet? haha ingen aning
Känner du honom/henne bra? nja det gör jag väl inte

Namn 21: Caisa Brännström
Hur länge har ni känt varandra? Typ sen i 8an
Har du kysst honom/henne? nädå
Kan du berätta hemligheter för personen? mja det kan jag nog
 
Namn 24:
Cissi Edman
Hur gammal? 16
Bor? hamn
Hatar du personen? verkligen inte!

Namn 27: ''Diriktör Sundberg''
Står han/hon nära dig? min egen pappa så ja!!
Har du kramat personen? självklart
Har du varit förtjust i honom/henne? jag var typ kär i han när jag var liten=(

Namn 30: Emil Gey
Har du kramat henne/honom? jada
Har du sett personen full? nej
Är personen äldre än du? nej yngre

Namn 33 : Emma Andersson
Har du besökt personen? nej
Är han/hon trevlig? jätte
Vad börjar hans/hennes namn med? e

 
Namn 36:
Emma Krantz
Beskriv med ett ord? Snäll :)
Bor personen i huvudsstadsregionen? nädå
Har du sett honom/henne i en dröm? hahah nej det tror jag inte

Namn 39: Emmalu
När pratade du med han/henne senast? I fredags på msn
Har du varit förtjust i honom/henne? nej
Skickat sms till personen? Ja det har jag=)

Namn 42: Erika
Första tanke? Alexs mamma
När träffade du senast personen? ett tag sen
Varifrån har du fått hans/hennes nummer? Alex

Namn 44: Fanny Marklund
Har du sett personen naken? ja
Ge ett smeknamn:  inget=]
Flicka eller pojke? flicka

Namn 45: Fannys mamma
Kramat personen? nej
Har du varit förtjust i honom/henne? nejdå
Första bokstaven i namnet? K
 
Namn 51:
Felix Åkerlund
Träffat personen? jadå
Pratade med i telefon senast? har nog aldrig hänt
Har du kysst personen? nej!


jävligt jobbig lista nu ska jag sova tills imorn då är det skola=( inte igen palla..... fast innan det måste jag ju bara tacka Lisa för dagens applåd TACK GULLEFJUN ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gör bara det som krävs;)

2009-01-20 @ 15:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0