okej de blev ju av

att gå och lägga sig! nej! men snart tänkte bara berätta en rolig grej att varje gång jag och joanna smsar skriver vi jättekonstigt och det har vi gjort sen typ förra sommaren :P typ såhär

iågrkväll för de tards som inte fattar...

23.01
hjärtliga gratulationer min käre vän önskar en annan god vän pussar och kramar
// emilia.


23.08
varma-tack kramisar älskade vän! det värmer pussisar och kramisar
hälsn /joanna

23.46
hur som helst så ska jag krypa-i-korgen-nu sov gott min hjärtetopp puss
/emilia s.

23.54
okej men väck-mig-när-du-kommer-hem-så-jag-vet-att-du-är-i-tryggt-förvar. Puss på dig med hjärtegryn
mvh /joanna maria lundborg.




Kommentarer
Postat av: fannsan

gullungar

2009-01-21 @ 19:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0