RUNAAaaaaaaaa tog den av dig

Jag har insett folk inte alltid är vad dom säger.
Jag lyssnar på pink-sober just nu
Jag pratar ganska ofta och väldigt mycket
Jag tycker om mina vänner mest av allt
Min bästa vän heter fanny det var väl givet?
Min första kyss var jätte pinsam
Jag avskyr rasism (kör på den r)
Kärleken är det bästa som finns ibland.
Jag gillar att
vara med dom jag tycker om
Jag kommer alltid på att plugga i sista sekunden
Jag är hemligt förälskad i säger jag är det ju ingen hemlighet längre?
Sist jag grät var väldigt nyss
När jag är glad så är allting bra
När jag vaknar på morgonen vill jag bara dö
Innan jag går och lägger mig kollar jag under sängen
Just nu tänker jag på hur ska det här sluta?
Idag har jag sovigt tränat ätit
Inatt ska jag hoppas att jag kommer sova nån timme
Imorgon kommer jag att gå i skolan och ha jävla fitt hockey på idrotten
Jag vill verkligen inte vara ledsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0