sharlå

Hola! jag är slut som en jude, träningen var inge kul som vanligt och jag ska nog sluta fotboll! Tycker inte det är lika roligt längre sen saknar jag gammellaget mest av allt och orkar inte träna 5 gånger i veckan för att inte ens få följa med till gothia i sommar, allting känns bara negg. Sen har vi ingen träning ikväll heller. Kul att dom ställer in träningarna för att det kommer lite folk? när vi endaste gången har stor lokal? inte så jävla värt. Är sur och har världens dåligaste dag men nu ska vi till mormor och äta middag kanske blir på lite bättre hömör sen ikväll blir det förmodligen friskis med ellis&joanna men vi ser väll.

och imorgon börjar skolan om so prov på torsdag WIHO jättekul!! inte. känner att jag har bra inställning på livet just nu! Träningsläger i helgen med fotbollen också... kunde inte varit mer otaggad.......

hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0