so boken och jag<3

Igår hände nåt riktigt stort ska ni veta!!! jag gick och la mig vid halv 10 och skulle plugga lite eftersom vi har so prov imorgon men då vart jag så jävla trött så jag somnade och vaknade inte förän mamma väckte mig imorse vid 7 så jag och soboken spenderade en härlig natt tsm pressad mot mitt ansikte. Blev lite förvånad att jag inte hade text överallt faktiskt! dock var det ju inte så bra..... pluggade 0 sekunder.

Sen har det inte blivi så mycke plugg idag heller. Var så sjukt trött när jag kom hem så jag sov ett tag sen har jag sett alla 72 serier som jag alltid ser efter skolan (DÅLIGA DOM ÄR DÅ) typ följer allting som man kan följa!

Iaf har jag en rätt spännande kväll framför mig....
inte...

konfaträff med hembakat fika (LYCKA) sen hem och mysa med so boken då, jättekul & vars fan är mamma? jag är hungrig guuuuuu så bortskämd unge kan inte ens laga mat själv.

hade :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0