sug

Idag var jag då hemma från skolan eftersom mitt huvud inte mådde så bra inatt och då behövde jag sovaa... sen har jag lite andra probs också men ni vill inte ens veta tro mig.
Iaf så började ju vårat nyttiga liv idag. WIHO säger jag bara........INTE. det suger när man är hemma brukar man ju alltid bara äta massor typ rensa frysen på kakor,bullar,chips godis ja fan allt! men näe inte idag idag har jag ätit havrefras och det smakar röv. Sen skulle jag äta godis men det gick ju inte så jag åt russin. Det här kommer inte att hålla.....

Ananrs så ska jag ladda upp filmen från när jag och anknos åker skridskor huhu en vecka sent men det får vara. PUSS!



seriöst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0