SUPPE FRÅN APLOTTEN JAOOOOOO!!

Hej kom nyss ut ur duschen så jag sitter här i min skitsnygga rosa mjukisdress och ba chillar och det är precis det jag ska göra hela kvällen chilla alltså!har egentligen lite plugg jag borde göra men jag orkar verkligen inte! så jag ska bara tare lugnt, väldigt efterlängtat kan jag säga...
Är helt jävla slut för idag hade vi fotboll på bisen vilket är svinkul och jag var helt död efteråt bokstavligt talat sen slutade jag kvart i tre och snabbade mig hem sen driekt på träning klockan 4 där vi va 6 stycken så det vart rätt jobbigt och nu känner jag att träningsvärken verkligen är på inkommande...
 
skön morgondag jag kommer ha då.not.
sen har vi skriller första lektionen också känns ju som... det känns :S aja nu ska jag hämta mina jävla russin ge mig godis har nog aldrig varit sugnare!!


sen vann jag nyss suppe på aplotten tack APIS=)=)=))))=)


Kommentarer
Postat av: Jessica

FU

jag vinner aldrig nånting.

2009-01-20 @ 18:15:59
URL: http://.jesicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0